Veel gestelde vragen

Alles wat je moet weten over het huren van een Photobooth bij Flits Photobooth


Voor het event

  • Hoe kan ik een Photobooth reserveren?

    Reserveren bij Flits Photobooth is eenvoudig en snel! Volg de onderstaande stappen om jouw Photobooth te boeken:


    Ga naar het menu "Beschikbaarheid" op onze website en zie direct of er nog een Photobooth en/of DJ beschikbaar is voor jouw gewenste datum. Als je datum beschikbaar is, kun je direct doorgaan met het maken van een reservering.


    Kies je pakket: Selecteer het Photobooth-pakket dat het beste bij jouw evenement past in de volgende stap. We kunnen je helpen bij het kiezen van de juiste optie op basis van je wensen.


    Bevestiging: Na het kiezen van je pakket en het invoeren van je contact gegevens ontvang je van ons een orderbevestiging per mail . 


    Zodra je akkoord gaat met onze algemene voorwaarden sturen we een reserveringsbevestiging en is de reservering definitief. 


    Event details afstemmen: We zullen kort voor je evenement contact opnemen om de laatste details door te nemen, zoals het ontwerp van de fotostrips en de opstelling op de locatie.


    Je kunt op elk moment contact met ons opnemen voor meer informatie. Wij kijken ernaar uit om jouw evenement onvergetelijk te maken!

    Knop
  • Wat is jullie werkgebied?

    Ons werkgebied omvat Bergen op Zoom, Halsteren, Lepelstraat, Steenbergen, Hoogerheide, en Woensdrecht.



    Woon je verder weg, neem dan even contact met ons op voor de mogelijkheden. 

    Knop
  • Zijn Mendosa entertainent en Flitsphotobooth van de zelfde eigenaar?

    Ja, klopt! Beide vallen onder dezelfde eigenaar, Ritchie Franken. Dus als je zowel Mendosa Entertainment als Flitsphotobooth boekt, heb je alles lekker makkelijk onder één dak! πŸŽ‰πŸ“ΈπŸŽΆ

  • Hoe lang kunnen we de Photobooth huren?

    De standaard huurperiode is 4 tot 5 uur, perfect voor feest avond van 20:00 tot 00:00 (of 01:00)

    Knop
  • Hoe lang van tevoren moet ik de Photobooth boeken?

    We raden aan om de Photobooth zo vroeg mogelijk te boeken, idealiter 3 tot 6 maanden van tevoren, vooral voor populaire data zoals weekenden en feestdagen. Klik hier om de beschikbaarheid te controleren

    Knop
  • Kunnen we het ontwerp van de fotostrips laten personaliseren?

    Ja, we bieden de mogelijkheid om het standaard ontwerp (template) van de fotostrips aan te passen inclusief logo's, en teksten.


    De fotostrip heeft een formaat van 6x2'' en is ontworpen in een polaroid-stijl, met drie foto's die boven elkaar zijn geplaatst en ruimte onderaan voor je eigen tekst en/of logo.

    Knop
  • Kunnen we het ontwerp van de fotostrips zelf aanleveren?

    Ja, we bieden de mogelijkheid om het ontwerp van de fotostrips volledig aan te leveren door jou of ontwerper. (klik hier om de template te downloaden)

    Knop
  • Wat kost het om een Photobooth te huren?

    Klik hier voor onze tarieven pagina.

    Knop
  • Moet ik een aanbetaling doen?

    Nee, bij ons hoef je niks aan te betalen

    Knop
  • Hoe verloopt de betaling?

    Na het bevestigen van je reservering hoef je niks aan te betalen om je datum vast te leggen. 

    Het volledige bedrag dient 14 dagen voor aanvang van het evenement te worden voldaan.


    We accepteren betalingen via bankoverschrijving of sturen je een betaal verzoek via Tikkie of bank. Betaalt u liever contant, dat kan op de dag van het event zelf voor aanvang. 


    Knop

Op de dag zelf

  • Hoe werkt de Photobooth

    Je gaat voor de Photobooth staan en raakt het scherm aan om te beginnen. Er verschijnt een timer van 10 seconden zodat je je kunt klaarmaken voor de eerste foto. Daarna volgen de tweede en derde foto, met telkens 5 seconden ertussen. 


    De foto's worden verwerkt, en vervolgens verschijnt er een knop op het scherm om de foto's af te drukken. Binnen 15 seconden liggen er twee fotostrips klaar in de printerbak. 


    De printer staat apart van de Photobooth, zodat de volgende gasten meteen aan de beurt kunnen komen zonder elkaar in de weg te staan.

    Knop
  • Hoeveel tijd kost het om de Photobooth op te zetten?

    De opzet duurt doorgaans 30 minuten, afhankelijk van de locatie en opstelling. Dit wordt gedaan voordat je evenement begint.

    Knop
  • Is er een medewerker van Flits Photobooth aanwezig?

    Voor al onze pakketten zorgt een medewerker van Flits Photobooth voor de installatie van de photobooth. Mocht er zich een technische storing voordoen, dan zijn we 24/7 telefonisch bereikbaar. Indien nodig komen we ter plaatse om het probleem op te lossen.

    Knop
  • Hoeveel foto's kan ik printen tijdens het evenement?


    Er is geen limiet aan het aantal afdrukken dat je kunt maken tijdens het evenement. Je kunt zoveel foto's printen als je wilt gedurende de huurperiode van de Photobooth. 


    De fotostrips worden per sessie twee keer afgedrukt. Elke sessie bestaat uit drie foto's die onder elkaar op de fotostrip worden weergegeven.




    .

    Knop
  • Is er een achtergronddoek aanwezig?

    Nee, we maken geen gebruik van een achterwand omdat elke locatie uniek is. We gebruiken liever de bestaande ruimte, zoals een prachtig gemetselde muur of het dansende publiek, om meer interactie te creëren.

    Knop

The day after..

  • Wanneer ontvang ik de foto's digitaal?

    Je krijgt de foto's direct na het evenement op een USB-stick aangeleverd. Mocht je te druk zijn met dansen of in gesprek, dan kunnen we de foto's ook digitaal nasturen via WeTransfer

    Knop
  • Kan ik een review achterlaten?

    Deze optie is binnenkort beschikibaar

    Knop
  • Moet ik nog iets doen?

    "Nee hoor! Wij halen de Photobooth na het evenement weer op, of eventueel de dag erna in overleg met de horecagelegenheid."

    Knop
Share by: